UNO kortų žaidimas

Prekės kodas: 11

Turimas kiekis: 5

Strateginis Uno žaidimas visai nesunkus, tačiau labai smagus – jį žaisti gali įvairaus amžiaus žaidėjai – ir vaikai, ir senjorai.

€299 su PVM
Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite

Žaidėjų skaičius:

Žaidimas Uno skirtas žaisti 2 iki 10 žaidėjų nuo 7+ metų.

Žaidimui reikalingos priemonės:

Žaidimo komplektą sudaro 108 spalvotos kortos:

19 mėlynų kortų – nuo 0 iki 9 (tik viena korta su 0)

19 žalių kortų – nuo 0 iki 9 (tik viena korta su 0)

19 raudonų kortų – nuo 0 iki 9 (tik viena korta su 0)

19 geltonų kortų – nuo 0 iki 9 (tik viena korta su 0)

8 veiksmo kortos „Traukti dvi“ – po 2 mėlynas, žalias, raudonas ir geltonas

8 veiksmo kortos „Keisti kryptį“ – po 2 mėlynas, žalias, raudonas ir geltonas

8 veiksmo kortos „Praleisti ėjimą“ – po 2 mėlynas, žalias, raudonas ir geltonas

4 veiksmo kortos „Išsirinkti spalvą“

4 veiksmo kortos „Išsirinkti spalvą ir paimti kortas“

Veiksmo kortų reikšmės:

Korta „Traukti dvi“– kai panaudoji šią kortą, kitas žaidėjas privalo imti dvi kortas ir praleisti ėjimą. Šia korta galima dengti tos pačios spalvos kortą arba kortą „Paimk 2“. Šias kortas gali dėlioti visi žaidėjai, kol vienas iš žaidėjų šios kortelės nebeturi. Gali nutikti, jog žaidėjui teks paimti 8 ar net daugiau kortų! Jei pastaroji korta buvo pirmoji žaidimo pradžioje atidengta korta, galioja tokios pačios taisyklės.

Korta „Keisti kryptį“ – kai panaudoji šią kortą, pakeičiama žaidimo kryptis (jeigu iki šiol buvo žaidžiama laikrodžio rodyklės kryptimi, ištraukus kortą pradedama žaisti prieš laikrodžio rodyklę arba atvirkščiai). Ši korta gali būti dedama tik ant tos pačios spalvos arba kitos „Keisti kryptį“ kortos. Jei ši korta buvo pirmoji žaidimo pradžioje atidengta korta, tai žaidimą pradeda kortas dalijantis, o sekantį ėjimą daro žaidėjas, sėdintis iš dešinės, o ne iš kairės.

Korta „Praleisti ėjimą“ – kai panaudoji šią kortą, tolesnis žaidėjas praleidžia ėjimą ir vadinamas „praleidžiančiuoju“. Šia korta gali būti dedama tik ant tos pačios spalvos kortos arba kitos „Praleisti ėjimą“ kortą. Jeigu ši korta ištraukiama pačioje žaidimo pradžioje, dalytojo kairėje esantis žaidėjas praleidžia ėjimą, o žaidimą pradeda žaidėjas, esantis praleidusio ėjimą žaidėjo kairėje.

Korta „Išsirinkti spalvą“ – kai panaudoji šią kortą, pasirenki spalvą, kuria tęsiamas žaidimas (bet kurią spalvą, įskaitant ir tą, kuria buvo žaidžiama prieš panaudojant specialiąją „Išsirinkti spalvą“). Šią kortą gali panaudoti net ir tuo atveju, jei turi kitą tinkamą ėjimui kortą. Jeigu specialioji „Išsirinkti spalvą“ korta ištraukiama pačioje žaidimo pradžioje, dalytojo kairėje esantis žaidėjas parenka spalvą, su kuria tęsiamas žaidimas.

Korta „Išsirinkti spalvą ir paimti 4“ – tai pati geriausia ir naudingiausia žaidimo korta, su kuria žaidimą gali pakreipti tau naudinga linkme. Kai panaudoji šią kortą, gali pasirinkti spalvą, kuri tęsia žaidimą; be to, tolesnis žaidėjas privalo paimti 4 kortas nuo kortų „Traukimo“ krūvelės viršaus ir praleisti savo ėjimą. Tačiau yra kabliukas! Šią kortą gali panaudoti tik tuo atveju, jeigu neturi kitos tos pačios spalvos kortos kaip viršutinė „Numetimo“ krūvelės korta (bet gali panaudoti šią kortą jeigu turi to paties skaičiaus arba veiksmo kortą). Žaidėjas, turintis „ Išsirinkti spalvą ir paimti 4“ kortą, gali „blefuoti“ ir naudoti šią kortą ne pagal taisykles (dėti šią kortą, nors turi ir tinkamą), tačiau jei bus pastebėtas, jam bus taikomos specialiosios baudos. Jei ši korta buvo pirmoji žaidimo pradžioje atidengta korta, ji grįžta į kortų kaladę, o atverčiama sekanti korta.

Žaidimo tikslas:

Kuo greičiau išmesti visas savo kortas ir tokiu būdu surinkti kuo daugiau (1 taškų skaičiavimo būdas) arba kuo mažiau taškų (2 taškų skaičiavimo būdas).

UNO žaidimas – taškų skaičiavimas:

1 būdas. Taškus gaunate tuomet, kai atsikratote savo kortų anksčiau už priešininkus. Pavyzdžiui, susitarėte, kad žaisite iki 500 ir žaidimą laimi tas, kuris pirmasis šią taškų sumą surenka. Žaidėjas, pirmasis likęs be kortų, gauna taškus už visas kortas, likusias pas jo varžovus. Taškai skaičiuojami taip: paprastos kortos atitinka taškų skaičių, užrašytą ant kortos (nuo 0 iki 9); „Paimti 2“, „Keisti kryptį“, ,,Praleisti ėjimą“ kortos atitinka 20 taškų; „Išsirinkti spalvą“ ir „Išsirinkti spalvą ir paimti 4“ – 50 taškų.

2 būdas. Kartais taškai skaičiuojami pralaimėjusių žaidėjų ir žaidimą pralaimi tas, kuris surenka daugiausiai taškų, o laimi – mažiausiai surinkęs. Taškų suma – susitarimo reikalas. Pavyzdžiui, susitarėte, kad žaisite iki 100 ir žaidžiate tiek kartų, kol tą sumą pasiekiate. Taškai skaičiuojami tik to žaidėjo, kuris neišėjo iš žaidimo. Laimėtoju tampa žaidėjas, po visų partijų turintis mažiausiai taškų.

Pasiruošimas:

Kiekvienas žaidėjas ištraukia po kortą – aukščiausią skaičių ištraukęs žaidėjas yra dalytojas. Dalytojas sumaišo kortas ir visiems žaidėjams padalija po 7 kortas. Likusias kortas padėkite ant stalo – tai bus „Traukimo“ krūvelė. Viršutinė „Traukimo“ krūvelės korta apverčiama ir ja pradedama „Numetimo“ krūvelė. Pastaba! Jeigu pirmoji numetimo korta yra „Išsirinkti spalvą ir paimti 4“ (žiūrėkite jos reikšmę taisyklių skyriuje „Veiksmo kortų reikšmės“).

Žaidimo eiga:

Žaidėjas, esantis kortų dalytojo kairėje, pradeda žaidimą. Būtina, jog korta, kurią žaidėjas nori padėti ant „Numetimo“ krūvelės kortos, sutaptų spalva, skaičiumi arba veiksmo kortų simboliu. Pavyzdžiui, jeigu „Numetimo“ krūvelės viršuje yra raudona 7 korta, žaidėjas privalo dėti mėlyną kortą arba bet kokios spalvos kortą su skaičiumi 7. Be to, žaidėjas gali dėti ir veiksmo kortas (žiūrėkite jų reikšmes taisyklių skyriuje „Veiksmo kortų reikšmės“).

Jeigu žaidėjas neturi nė vienos tinkamos dėti kortos, jis privalo imti kortą nuo „Traukimo“ krūvelės. Jeigu ištraukta korta tinkama, ją galima dėti iškart tuo pačiu ėjimu, o jeigu netinkama – žaidėjas ją pasilieka sau, o eilė mesti kortą ateina kitam žaidėjui.

Žaidėjas taip pat gali ir nemesti kortos, nors turi tinkamą, o strateguoti ir imti kortelę iš „Traukimo“ krūvelės. Jei ištraukta korta tinkama, ją galima dėti iš karto tuo pačiu ėjimu, tačiau žaidėjas negali dėl jokios kitos kortos po šio traukimo.

Jei kortos „Traukimo“ krūvelėje baigiasi, o kiekvienas iš žaidėjų dar turi kortų, kortos turi būti kruopščiai permaišomos ir partija tęsiama.

Kai žaidėjui lieka vienintelė korta, jis turi sušukti „Uno“. Pamiršus sušukti – žaidėjas turi imti dvi kortas iš „Traukimo“ krūvelės. Tačiau ši taisyklė-bauda veikia tik tuomet, kai kiti žaidėjai tai pastebi (daugiau baudų rasite taisyklių skyrelyje „Baudos“).

Kaip laimėti?

Norint laimėti žaidimą ir pirmajam išsimesti visas kortas, rekomenduojama pasilikti veiksmo kortas pabaigai. Ypač galingos yra veiksmo kortos „Išsirink spalvą“ ir „Išsirink spalvą ir paimk 4 kortas“, nes galite mesti kortą ant bet kokios spalvos kortos ir spalvą keisti sau tinkama linkme. Stengtis pasilikti bent 2 vienos spalvos kortas – tokiu atveju išlieka didesnė tikimybė, kad priešininkas neturės kortos, gebėsiančios pakeisti kortos spalvos. Auksinė taisyklė – nepamiršti sušukti „Uno“, nes turėsite paimti papildomų kortų.

Baudos:

Jei žaidėjas turėdamas rankoje vieną kortą nepasako „Uno“, jis turi paimti dvi kortas iš užverstų kortų kaladės. Bauda skiriama tada, kai kuris nors kitas žaidėjas tai pastebi iki kitas žaidėjas jau būna išmetęs savo kortą. Žaidėjas, kuris patarinėja kitam žaidėjui taip pat turi paimti dvi kortas. Žaidėjas, kuris padeda netinkamą kortą, taip pat turi paimti dvi kortas. Žaidėjas, kuris „blefuoja“ ir naudoją specialiąją „Išsirinkti spalvą ir paimti 4 kortas“ kortelę ne pagal taisyklės ir kuris nors žaidėjas tai pastebi, sukčius vėlgi turi paimti dvi kortas.

Kas laimėjo?

Laimi žaidėjas, pirmasis surinkęs susitartą sumą (pvz. 500) taškų, arba laimi žaidėjas, surinkęs mažiausią taškų skaičių (pvz. 100).

Parašyti atsiliepimą
Susijusios prekės
Nuo šiol jūsų vakarėlis taps dar smegesnis su unikaliomis „Jumbo“ kortomis!! P..
€399
40
Rašyti
Skambinti